2014. március 13., csütörtök

Balatoni madarak

Pár óra a Balatonnál. Jó idő, kellemes környezet, jó levegő...és persze néhány madár. Köztük volt a nagy kedvenc, a búbos vöcsök is. Annyira szép madár! Egyszerre vidám, bohókás és elegáns! Kis időre az öböl felé uszkált. Utána már csak a nyílt vízen, messzi távolból figyeltem a foltokat, bízva abban, hogy a gépem ismét többet lát. Ott már volt két búbos vöcsök, feléjük tartott. Később már nem köddé, hanem "pontokká váltak".





Idén korán kezdődik az udvarlás

Az öböl szemközti oldalán szárcsák úsztak, bár a képen nem is látszanak

Barátrécék ringatóztak a tavon

Barátréce, a kis piros szemű



Tőkés récék  


Nincs Balaton sirályok nélkül!



Veréb napozott a nádszálak között 

Seregélyek csapatostul csiripeltek a hatalmas fán 

Enni kell!

Dolmányos varjú lépdel peckesesen


Egy megjegyzés érkezett, amire reagálok. Nem szoktam más tollával ékeskedni. A képet Nikon p900 géppel készítettem. Saját madár, saját élmény, saját kedvtelésből járom a természetet és megörökítem a látottakat. Megjegyzem, azóta Nikon p1000 géppel fotózom, ami jobban közelebb hozza a madarakat. Sőt búbosvöcsök is van újabb, mivel egyik kedvenc madaram. Nem vagyok sem nyugdíjas, sem fotográfus, sem tolvaj. Természetesen az eredeti kép, eredeti felbontásban rendelkezésemre áll. Bocsánat kérdését elfogadom a rágalmazásért, gyanusításért. Javaslom, hogy a kommentelő tegyen egy sétát a természetben, fotózzon kedvére, egészségére!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése