2014. március 31., hétfő

Malomvölgyi tónál

Sosem unom ezt a területet. Mindig szép, madárdalos környék. Most is az volt. Csilpcsap füzikék, barátposzáták, cinegék zsibongtak. Azonban olyan rejtetten énekeltek, hogy hiába mentem a hang után, egyet sem láttam. Mindent a fülnek, semmit a fényképezőgépnek.
A tóparton láttam erdei pintyeket, egy vörösbegyet, meg a már megszokott tőkés récéket.
Egy barátposzátát azért sikerült végül megpillantanom. Csodás a hangja!

Barátposzáta

Egerészölyv a tó melletti liget peremén, épp a szántást figyeli.
Seregélyek trónoltak a fán

A hétvégén először láttam itt a Malomvölgyi tónál búbos vöcsköt. Egyedül uszkált a tavon. Csak reménykedtem, hogy közelít, de kitartóan inkább a másik parthoz közelebb élvezte a napsütötte időt, Időnként ahogy tőlük megszoktuk, lebukott a víz alá, majd valahol felbukkant. Még sosem láttam repülni vagy a parton sétálgatni a  búbos vöcsköt 


A hangját azért hallatta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése