2015. május 4., hétfő

Malomvölgyi-tónál

 Feketerigó

 Zöld gyík

 Malomvölgyi-tó, a képen két búbos  vöcsök is van:)

Búbos vöcsök 

Tőkés récék

 Egerészölyv

Vörös vércse

Miután elhatároztam, hogy lehetőség szerint figyelemmel fogom kísérni a búbos vöcskök életét a tavon, így most is ide jöttem megnézni őket. Messze a távolban uszkáltak, de nem láttam őket enni sem, meg igazán semmit sem csináltak. Voltak a vízen. Néha közeledtek egymáshoz, olykor távolodtak. Így ment ez két órán keresztül.
A parton találkoztam a füvek közt megbújó zöld gyíkkal.
A szokásos délelőtti körét rótta egy egerészölyv.
Pécs határában pedig egy vörös vércse szitálására lettem figyelmes. Bár tisztes távolból néztem, gyorsan előkapva a fényképezőgépet, nem örült és nyomban odébb is állt, ahova követni sem tudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése