2013. december 1., vasárnap

"Fekete sereg"

A városban nem ritkaság különösen a téli hónapokban varjakat látni. Vasárnap reggel a Balokány-ligetbe látogattam el. Varjú csapat fogadott. Pár madárról készítettem képet. Hányan lehettek? Első látásra sokan. kb. 150 varjú tette ki a "fekete sereget". A földön, az avarban kerestek táplálékot. Egyesek a fákon pihentek. Úgy vettem észre akkor tájt  érkeztek, mivel messzebbről láttam, hogy varjak landolnak e helyen, de rövid látogatás után repültek is tovább észak irányban.








Közben előkerestem 2013. tavaszán készült képeket a varjakról. Ugyancsak a városban készültek. Nagy volt a sürgés-forgás a madaraknál. Párválasztás,  fészek renoválás teendői közepette készítettem néhány képet a vasútállomás közvetlen közelében.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése