2013. december 25., szerda

Karácsonyi ajándék




A megjelölt ágon foglalt helyet az ölyv.




Így karácsony előtt (12.23.) mi is lehetne jobb dolog egy természetbarátnak, madárbarátnak, mint madarazni. Igazán csak úgy megnéztem mi újság van egy nyugalmas helyen a természetben, a Tüskésrét peremén. Esetleg valami vándorcsapat feltűnik-e. Amint gyanútlanul a parkolóba gördültem, észrevettem, hogy valami nagy madár a parkoló mellől riadtan felszáll és egy távolabbi fán landol. Itt alig pár percet tartózkodott és tovaröppent, eltűnt az erdő sűrűjében. Egerészölyv volt. Valahogy tudtam, hogy visszajön. Tettem egy rövid sétát, azután beültem az autóba, hogy átmenjek a hegyoldalba, szívjak egy kis friss levegőt a Mecsek fái között. Épp indítani akartam az autót, mikor megjelent az egerészölyv. Gyorsan előkaptam a fényképezőgépet és már kattinthattam is, mert  a fűbe szállt le, tőlem, kb. 15 méterre. Izgalmas pillanatok voltak. Szerencsére nem vett észre, hogy az autóban matatok. Mondjuk nem maradt sokáig itt, hanem egy fa ágáról próbálkozott zsákmány után nézni. Azután ezt is megunta és jóval messzebb repült. innen már nem is követtem a szememmel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése