2014. június 22., vasárnap

A fióka





Egy buszmegállóban sem unatkozom. Körülnézek, figyelem a felhőket, ha van virág vagy fa, azokat... vagy éppen kémlelem, hogy van-e valamilyen madár a környékben. Most is így történt. Feketerigó hím etette a fészekből kiesett fiókáját. A látszólag magára maradt kis tollas elég rémült volt. Bár kihasználhattam volna, hogy nem tud elrepülni, mégis inkább távolabbról fényképeztem. Nem akartam sokkolni még én is a 
fotózással. Ilyen eset láttán, legszívesebbe hazavinné az ember. Ez nem a legszerencsésebb. Gyakorta megesik, hogy a fiókák kiesnek a fészekből idő előtt, a szülők azonban továbbra is gondoskodnak róluk ... és ez így van jól. Többször is meglátogattam a kismadarat, hogy esetleg macska nem bántotta-e. Ennek nyomát nem láttam, viszont a madárka egy nap múlva eltűnt ... Repülni még nem tudott, talán elcsámpázott valami bokorba? ... vagy valaki "megmentette"? Remélem a fióka története jól végződött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése